Monday, February 21, 2011

my art

Terdapat 2 model yang telah menjadi "mangsa" saya dalam kes kali ni dimana ia bertemakan rock dan juga funky ranggi. Saya memilih warna terang kerana apabila kita mengambil gambar , tone warna pada wajah kita akan naik dan menunjukkan warna yang ceria dan gambar juga akan kelihatan lebih menarik. Seperti yang saya pernah terang kan sebelom ini saya menggemarkan makeup yang MODEN SIMPLE TAPI NICE.. Model pertama bernama ALIYA dimana saya makeup mukanya secara FULL dari bedak asas dan berakhir dengan lipstip.

saya mengenakan corak bertemakan ala2 bunga disertai manik-manik di tukang pipinya.Warna eyeshadow saya memainkan banyak warna di matanya untuk menaikkan tone warna yang ceria kerana saya tidak suka yang terlalu simple mekapnye walaupon saya katakan suka yang simple tetapi simple itu ada yang lainnya..ada caracter yang tersendiri.









....................

Dan model yan kedua LIEYA x silap namanya maaf jika silap kerana saya pon tak berapa ingat hehe... model ini saya hanya ditugaska untuk menconteng rupanya saja kerana dari segak eyeshadiw + bedak + lips bukan dari saya tapi dari MUA yang lain ..saua cume menambah-nambah.. bertemakan putus cinta + sedih + mencari cinta dalam harapan...







all idea original from me @love bunga querida

No comments:

Post a Comment