Wednesday, January 19, 2011

kelahiran Fiore Rosa of Love Bunga Querida


glitter-graphics.com

Blog ini khas untuk makeup sahaja. Bisnes makeup. So if ada yang berminat boleh hubungi saya Bunga di facebook saya seperti yang tertera di sidebar ni. Makeup saya :

  • simple but..
  • moden
  • beauty
itulah yang saya titik berat kan. Saya akan cuba upload beberapa gambar di blog saya. Maaf jika ada yang terkurang atau terlebih. Buat masa sekarang saya sudah makeup talent/model untuk sesi photoshoot 
( mengikut tema ), majlis pertunangan ( makeup sahaja ), dinner,hangout,majlis-majlis rasmi. Harga perkhidmatan akan saya sertakan di side khas untuk harga sahaja.

  • SIMPLE but...
  • MODEN
  • BEAUTY
itulah cara saya........... 

~ FIORE ROSA of LOVE BUNGA QUERIDA ~ 

No comments:

Post a Comment